دل نوشته های یک دختر...

خرید بک لینک
سلام دوستای گلمخوبین؟خیلی دوستون دارمعیدتون مبارکدوستای عزیزم میدونم مدتهاست ننوشتممدتهاست سری به شماها نزدم اما واقعا سرگرم بودمامروز عید غدیر خم است.پارسال یادتونه چقدر از روز عید ترس و استرس داشتم وای خوبه تموم شد......شکرت خدا این روزا میرم سرکا رومیام خیلی خوبهنمیدونم بهتون گفتم یا نه ولی بعد از عید ششدم مسئول منابع انسانی و اداری سازمانخیلی خوبهکلی با همکارام خوش میگذرونمکلی کلی ذوق میکنمتو خونه هم خدا را شکر همه چی خوبه.......البته اگر ادمای تنگ نظر بزارنولی میدونم روز به روز همه چی بهتر و بهتر میشه دوستای گلم التماس دعاخوش باشید دل نوشته های یک دختر......ادامه مطلب

ما را در سایت دل نوشته های یک دختر... دنبال می‌کنید

برچسب: این روزهای من,این روزهای من در کانادا,اين روزهاي من,این روزهای من داریوش,دنیای این روزهای من,ماجراهای این روزهای من,دنیای این روزهای من داریوش,دنياي اين روزهاي من,ماجراهاي اين روزهاي من,رمان این روزهای من, نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: پنجشنبه 1 مهر 1395 ساعت: 13:48

حس خوبیه ، ببینی یه نفر همه رو به خاطر تو پس زدهواسه ی رسوندن خودش به تو همه ی راه رو نفس نفس زدهحس خوبیهحس خوبیه ، ببینی یه نفر واسه انتخاب تو مسممهدست تو رو بگیره بگیره موندنش کناز تو مسلمهحس خوبیهتو همین ، لحظه که دلگیرم ازت از هر لحظه وابسته ترماگه حس خوبتو به من نبود فکر عاشقی نمیزد به سرم به سرمدلم ، انگیزه ی زندگی بده تا دوباره حس کنم کنارمیبه دروغم شده دستامو بگیر الکی بگو که بی قرارمی الکیحس خوبیه ، ببینی یه نفر همه رو به خاطر تو پس زدهواسه ی رسوندن خودش به تو همه ی راه رو نفس نفس زدهحس خوبیهحس خوبیه ، ببینی یه نفر واسه انتخاب تو مسممهدست دل نوشته های یک دختر......ادامه مطلب

ما را در سایت دل نوشته های یک دختر... دنبال می‌کنید

برچسب: حس خوبیه,حس خوبیه ببینی یه نفر,حس خوبیه دانلود,حس خوبیه وقتی,حس خوبیه وقتی که,حس خوبيه,حس خوبيه وقتي,چه حس خوبیه,چه حس خوبیه علیرضا بهلولی,چه حس خوبیه وقتی, نویسنده: بازدید: 23 تاريخ: پنجشنبه 1 مهر 1395 ساعت: 13:48

تو ماهی و من ماهی این برکه کاشی

اندوه بزرگی ست زمانی که نباشی

آه از نفس پاک تو و صبح نشابور

از چشم تو و حجره ی فیروزه تراشی

پلکی بزن ای مخزن اسرار که هر بار

فیروزه و الماس به آفاق بپاشی

دل نوشته های یک دختر......

ما را در سایت دل نوشته های یک دختر... دنبال می‌کنید

برچسب: اندوه بزرگی ست زمانی که نباشی,اندوه بزرگی ست زمانی که نباشی دانلود,اندوه بزرگي است زماني كه نباشي,اندوه بزرگی است زمانی که نباشی دانلود,آهنگ اندوه بزرگی است زمانی که نباشی,دانلود اهنگ اندوه بزرگی ست زمانی که نباشی,شعر اندوه بزرگی است زمانی که نباشی,خواننده اندوه بزرگی است زمانی که نباشی,دانلود آهنگ اندوه بزرگی است زمانی که نباشی,اندوه بزرگیست زمانی که نباشی متن, نویسنده: بازدید: 95 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 19:35

نعره های بی امونم ، گوشه آسمون رو کر کردمگه فریادم رو نشنید ، که داره دیر می شه ، برگردآی به گوشش برسونین ، کسی جز من نمی تونهکوله بار غصه هاشو ، روی دوشش بکشونهاین همه پیغوم و پسغوم می فرستم که بدونهداره دلواپسی دنیامو به آتیش می کشونهاین همه پیغوم و پسغوم می فرستم که بدونهداره دلواپسی دنیامو به آتیش می کشونهاین همه راه رو نمی شه با غریبه ها سفر کردآی به گوشش برسونین ، که داره دیر می شه ، برگردآی به گوشش برسونین ، کسی جز من نمی تونهکوله بار غصه هاشو ، روی دوشش بکشونهاین همه پیغوم و پسغوم می فرستم که بدونهداره دلواپسی دنیامو به آتیش می کشونهاین دل نوشته های یک دختر......ادامه مطلب

ما را در سایت دل نوشته های یک دختر... دنبال می‌کنید

برچسب: آی به گوشش برسونین,آی به گوشش برسونین محسن یگانه,دانلود اهنگ ای به گوشش برسونین,آهنگ آی به گوشش برسونین,دانلود آهنگ آی به گوشش برسونین یگانه,دانلود آهنگ آی به گوشش برسونین از لهراسبی,دانلود آهنگ آی به گوشش برسونین علی لهراسبی, نویسنده: بازدید: 55 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 19:35

آدم یک وقت هایی ،خودش را برای همیشه جا می گذارد! مثلا روی پله های کثیف محل کاری که محترمانه اخراج شده،نیمکت های چوبی سبز رنگ یک کافه ،رو به روی ویترین مغازه ای توی قیطریه،کوچکترین کلاس دانشکده،خیابانی که آخرین خداحافظی هایش را کرده !کوچه ای که هفت تا سیزده سالگی اش را در آن بزرگ شده، پنجره ی خانه ی دختری که اولین عشقش را مال خودش کرده، و بعد از آن هر وقت که از آنجا می گذرد ، با دیدن ِ خود تنهای خسته اش ، دهانش تلخ می شود ، وبغض !از گلویش بالا می آید. آدم، یک وقت هایی ! یک جاهایی ،خودش را جا می گذارد . آن نیمه از خودش را که در مقابل فراموشی مق دل نوشته های یک دختر......ادامه مطلب

ما را در سایت دل نوشته های یک دختر... دنبال می‌کنید

برچسب: خودم را جایی جا گذاشته ام,خودم را جا گذاشته ام,خودم را جا گذاشتم,خودم جان,خودم جان تولدت مبارک, نویسنده: بازدید: 67 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 19:35

صفحه بندی