دل نوشته های یک دختر...
این روزهای من... - بازدید: 16
حس خوبیه - بازدید: 23
اندوه بزرگی ست زمانی که نباشی - بازدید: 95
آی به گوشش برسونین - بازدید: 55
خودم را جا گذاشتم کاش فهمیده بودی - بازدید: 67
چقدر خوب میشد اگر - بازدید: 25
هر کسی را جلوه ای است - بازدید: 57
بیا...... - بازدید: 32
تو آن یک نفری.... - بازدید: 17
من فقط شادم....شاد - بازدید: 19
بوی خوش تو ...... - بازدید: 21
Powered by NILOBLOG.COM