دل نوشته های یک دختر...
این روزهای من...
-
بازدید: 16
حس خوبیه
-
بازدید: 23
اندوه بزرگی ست زمانی که نباشی
-
بازدید: 95
آی به گوشش برسونین
-
بازدید: 55
خودم را جا گذاشتم کاش فهمیده بودی
-
بازدید: 67
چقدر خوب میشد اگر
-
بازدید: 25
هر کسی را جلوه ای است
-
بازدید: 57
بیا......
-
بازدید: 32
تو آن یک نفری....
-
بازدید: 17
من فقط شادم....شاد
-
بازدید: 19
بوی خوش تو ......
-
بازدید: 21
Powered by
NILOBLOG.COM