چقدر خوب میشد اگر

خرید بک لینک

گاهی دلت نه عشق می خواهد ...

نه عاشقانه ....

گاهی دلت فقط یک رفیق شش دانگ می خواهد ..

که بنشینی کنارش ....

و بدانی ....

نه سکوتت ناراحتش می کند...

نه حرفهای بی سرو تهت ...

نه اخمهایت ....

و نه تمام دق دلیهایی که از کسی داری ...

و سرش خالی می کنی...

گاهی چقدر خوب است ...

بودن کنار کسی ....

که عاشقت نیست....

فقط دوستت دارد ....

همین...

دل نوشته های یک دختر......

ما را در سایت دل نوشته های یک دختر... دنبال می‌کنید

برچسب: چقدر خوب میشد اگر, نویسنده: بازدید: 24 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 19:35

صفحه بندی