دل نوشته های یک دختر...

متن مرتبط با «حس خوبیه» در سایت دل نوشته های یک دختر... نوشته شده است

حس خوبیه

  • نیلوبلاگ

    حس خوبیه ، ببینی یه نفر همه رو به خاطر تو پس زده واسه ی رسوندن خودش به تو همه ی راه رو نفس نفس زده حس خوبیه حس خوبیه ، ببینی یه نفر واسه انتخاب تو مسممه دست تو رو بگیره بگیره موندنش کناز تو مسلمه حس خوبیه تو همین ، لحظه که دلگیرم ازت از هر لحظه وابسته ترم اگه حس خوبتو به من نبود فکر عاشقی نمیزد به سرم به سرم دلم ، انگیزه ی زندگی بده تا دوباره حس کنم کنارمی به دروغم شده دستامو بگیر الکی بگو که بی قرارمی الکی حس خوبیه ، ببینی یه نفر همه رو به خاطر تو پس زده واسه ی رسوندن خودش به تو همه ی راه رو نف...

    ادامه مطلب